Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe (preferowane administracja, ekonomia, prawo) staż pracy min 3 lata w obszarze stosowania ustawy o zamówieniach publicznych- po stronie zamawiającego bardzo dobra znajomość ustawy "Prawo zamówień publicznych "umiejętność pracy pod presją czasu i terminowej realizacji zadań; umiejętność organizacji pracy własnej , umiejętność pracy w zespole i współpracy z ludźmi;umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
Wynagrodzenie od 4300 zł netto do uzgodnienia w zależności od kawlifikacji kandydata.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
