Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) nieposzlakowana opinia,5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku,6) wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i minimum 3 letni staż pracy,7) znajomość przepisów prawa a w szczególności ustawy: o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej, o petycjach, Kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych.Wymagania dodatkowe:1) umiejętność obsługi komputera,2) umiejętność pracy zespołowej,3) rzetelność, dokładność, samodzielność,4) komunikatywność,5) mile widziane doświadczenie pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
Rudna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie