Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie, znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego i postępowania administracyjnego, znajomość instrukcji kancelaryjnej dla gmin, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (word, excel) oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:doświadczenie w pracy przy obsłudze interesantów, znajomość języka obcego w mowie i piśmie, dokładność, systematyczność i samodzielność, odporność na stres i wysoka kultura osobista./Patrz oferta o naborze na stanowisko ds. Biura Obsługi Interesanta na stronie internetowej BIP http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=108969/
Bolesławiec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
