Zawód: Sekretarz sądowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
1) wykształcenie co najmniej średnie oraz zdany egzamin maturalny,2) biegła znajomość obsługi komputera (w tym pakietu biurowego MS Office, wyszukiwarki, poczty elektronicznej), w tym umiejętność biegłego pisania na klawiaturze oraz znajomość obsługi innych urządzeń biurowych,3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,4) nieposzlakowana opinia,5) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,6) nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,8) umiejętność redagowania pism i dokumentów,9) samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność, komunikatywność,10) umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej,11) wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej, odporność na stres.
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu